22 Haziran 2017 Perşembe

Artık bir şeyler yazalım

cihan gencer

Yoğun bir ay atlattık
Üst üste oynanan Boluspor maçları playoff finali derken gelen şampiyonluk ile birlikte 5 Haziran kutlamaları, 14 Haziran kutlamaları sonrasında ise video düzenlemeleri ve uzun geceler...

Hayatımdaki Değişimler
Sevgili Göztepeli kardeşlerim. Yoğun bir tempodan çıktık ve ancak yazmaya fırsatım oldu. Kurucusu olduğum Göztepe Dünyası sayfamız hızla büyümeye ve daha kaliteli isler gelmeye devam ederken, Mayıs ayında aldığım bir kararla Göztepe.Net'e geçtim. Daha önce çok daha fazla sayıda beğenisi olan sayfalar bana çalışma teklifi yaptığı halde neden Göztepe.Net'i  tercih ettim? Buna kan uyuşması diyebiliriz.Açık konuşayım bu tercihimin temel sebebi sevgili dostum Metin Gezici, değerli abim Can Düzyatan ve kaliteli ekibinin azmine, dürüstlüğüne, ahlakına, zekasına, yeteneklerine, hırsına ve takım ruhuna bizzat şahit olmam oldu.Veli Şekerci, Hasan Sözeri, Fatih Karakaya, Ersan Çelik, Berkan Arslan gibi kaliteli editör ekibi, Oytun Nalbantoğlu, Serdal Muslu ve Yenal Ulusoy gibi kalemi keskin yazar kadrosu, İsmail Öztürk gibi tribün emekçisi bir fotoğrafçısı var. Böyle kaliteli arkadaşların olduğu bu oluşuma katılmadan sonra video işleri ağırlıklı olmak üzere önce editör sonra da kısa sürede yönetici konumuna geldim. Bu arada editör kadromuza Sait Serdar Şen, Volkan Yiğit,  Galip Kayaçetin, Mustafa Numan Ataçay gibi arkadaşlarımız katıldı. (Volkan Yiğit, olcak bu cocuktan olacak :) )Göztepe sosyal medya platformlarındaki en kaliteli ekiple çalışmaktan gurur duyuyorum.

Göztepe Gündemi
Yaklaşık iki haftadır yazılan çizilen onlarca isimden hala bir kişi bile resmi imza atmış değil. Anlaştığımız Teknik Direktör Tamer Tuna ise neredeyse 1 hafta sonra bugün imza attı. Takım içindeki iç transferler ve gidecek futbolcular belirlendi ama yaprak kıpırdamıyor. Zaten geç başlayan transfer sezonu start verileli  6 gün oldu. Dedim ya yaprak kıpırdamıyor. Her ertelenen transfer günü kalan günlerin sıkışık geçeceğini gösteriyor. Şurada 50 gün kaldı ligin başlamasına. Stadyum hala net değil bu arada. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Sağlıcakla kalın.

Cihan Gençer / GöztepeDünyası / Çamdibi-İzmir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder