22 Ocak 2017 Pazar

Top yuvarlak #GöztepeDünyası

göztepe antepspor

Bugün Büyükşehir Gaziantepspor maçına başlamadan önce Göztepe olarak bütün camianın aklında tek bir şey vardı: Galibiyet! Bazı maçlar vardır, bittikten sonra hiç bir şey yazmak istemezsin. İşte o maç bu maçtı arkadaş. İnanın yazı nereye gider bilmem. Bu kaybedilen iki puanı açıklamak için aslında o kadar çok söylenecek şey var ki bugün konuşmaktan ziyade susmak galiba en iyisi olacaktır. Şimdi maçtan çıktık ve eve geldim. Forumlara ve sosyal medya sitelerine hızlıca göz attım ve klişelerle karşılaştım. Nedir bunlar?

Hoca takımı okuyamıyor...
Hakem allah belanı versin...
Saha zemini çok kötüydü...
Futbolun katili Türk hakemleri...
Ruhsuz Futbolcular...
Yönetim uyuyor...
Hay ben böyle şansın ta....
Bu takım şampiyon olamaz...
Kanser ettin bizi Göztepe...
Gençliğimin katilisin Göztepe...
Canın sağ olsun Göztepem...
Top yuvarlak işte...

Genelinde bakıldığında hemen hemen bütün aktörlere bir sitem ve isyan var. Kimisi de alttan alıyor.
Ne diyelim arkadaşlar siz de seçin birini... Ben de kendi klişemi seçtim bu arada

Lig uzun bir maraton...

                           Cihan Gençer / Göztepe Dünyası / Çamdibi İzmir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder